Jump to content

I really need help updating my email account


Recommended Posts

I need help to update or change my email address, since the last update of the game I cannot access my account, since I lost that old account and forgot to update to a new email account due to lack of time and personal stupidity, I need help from someone to advise me to do this, please. My is Club Les Branleurs

When I try to enter due to lack of validation of the account that I lost, (from Hotmail) the game does not allow me to enter my play with my girls and my level, but I cannot enter this, it only lets me enter the game, at one play, but this play is reset, that is, the play is from scratch, without my level, nor my girls. They can corroborate that it is me with other of my colleagues from my club, they will tell you that neither I nor Dickens have entered in these last days. Someone help me please, I'm losing the competition for: Path of Attraction # 10: Cultured Cuties

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

J'ai besoin d'aide pour mettre à jour ou changer mon adresse e-mail, depuis la dernière mise à jour du jeu, je ne peux pas accéder à mon compte, car j'ai perdu cet ancien compte et j'ai oublié de mettre à jour un nouveau compte de messagerie par manque de temps et de stupidité personnelle, je besoin de l'aide de quelqu'un pour me conseiller de le faire, s'il vous plait. Mon est Club Les Branleurs.

Lorsque j'essaye d'entrer en raison d'un manque de validation du compte que j'ai perdu, (de Hotmail) le jeu ne me permet pas d'entrer dans mon jeu avec mes filles et mon niveau, mais je ne peux pas entrer cela, il me permet seulement d'entrer dans le jeu, à un jeu, mais ce jeu est réinitialisé, c'est-à-dire que le jeu est à partir de zéro, sans mon niveau, ni mes filles. Ils peuvent corroborer que c'est moi avec d'autres de mes collègues de mon club, ils vous diront que ni moi ni Dickens ne sommes entrés dans ces derniers jours. Quelqu'un m'aide s'il vous plait, je perds la compétition pour: Chemin de l'attraction n ° 10: Beaués cultivées.

Link to comment
Share on other sites

If your email account changes, you still should be able to enter the game with your old credentials.

Are you using your old credentials, email and game password to enter the game?

Or are you trying to access the game with your new email as username?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...