Jump to content

Dutch Heroes openings! (NL)


DHarry
 Share

Recommended Posts

Ben je Nederlands? (Of Nederlandstalig?) En heb je geen club, of zit je in een club die inactief is en niet meer werkt? Wil je toch de Club Champions doen en die fantastische club girls winnen?

 

Kom dan nu en join Dutch Heroes!!!


344788318_DHNLMAX.thumb.jpg.516cb413f978332e40db914da4ac6add.jpg

 

Edited by DHarry
Link to comment
Share on other sites

  • DHarry changed the title to Dutch Heroes openings! (NL)

Een Nederlandse club met een Engelse naam... tssss, wat een verloedering van de prachtige Nederlandse taal. Nederlandse Helden, wat is daar mis mee. Ik zou persoonlijk voor De Vieze Mannetjes gaan, als ode aan Van Kooten en De Bie, maar dat sluit eventuele vrouwen uit. 🤔

Edited by Chthugha
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Tsja, blijft een Engels spelletje. Zo presenteren we ons naar buiten toe. Keuzes hou je toch. Persoonlijk verloederede jij Nederlands nog meer door niet eens met een Nederlandse club te komen/mee te doen. 😜

We hebben inderdaad twee vrouwelijke leden. 

En we hebbben nog ruimte voor meer. Dus meldt je aan allemaal! 💪🇳🇱

 

Edited by DHarry
typo
Link to comment
Share on other sites

Na wat bezemen door de krochten van ons clubhuis, zijn er drie plaatsen vrij gekomen in de club! (de laatste! Verder is iedereen actief, dus wees er snel bij)

We hebben alles max, staan (stonden en staan weer als we vol zijn) in de top 100 voor clubs. Ben je level 300 of hoger, spreek je Nederlands? Wil je Chad in zijn noten trappen samen met een actieve club Nederlandse Helden? Meld je nu aan bij de Dutch Heroes!

 

 

Edited by DHarry
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hoi, ik ben tijdelijk helaas offline. Was ineens uitgelogd uit de site (en weet mijn inlogcode niet meer, e-mailadres niet meer actief) iemand nog tips om mijn account te kunnen her-activeren. Ik heb een 2e account waarmee ik support kan benaderen, dus dat heb ik maar gedaan ☹️.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
3 hours ago, Shorty-er said:

Dharry, is er nog plek bij die taalverloederaars?

Jazeker. Ten minste, nu wel. Twee inactieve spelers net verdwenen. Heel toevallig. 😁 Meld je aan zou ik zeggen!

Nog 1 plek vrij!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...