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Showing content with the highest reputation on 09/20/2018 in all areas

  1. So it's still only five hours for full recharge? I tend to sleep more than for five hours, guys.
    10 points
  2. As many people on this topic pointed already, A total Bar recharge time for League battles of 5 hours isn't healthy. This game prompts to be a free to play game, but is rapidly turning backsides - With 5 hours bar recharge time, we are encouraged to schedule our sleep time around a game, which makes it quite unpleaseant - Even if you actually decide to not sleep correctly to use your points throughtly, Any person who decide to pay for recharging takes your place and effort which makes for a frustrating experience. - As soon as people find that even if they wear themselves down to play and still loses for paying players, they will quit the game, representing a massive loss of players on the long run. - If this keeps up, this will be no better than those shitty Nutaku games with huge gaps between paying and non paying players, categorizing another shitty pay to win game. HH is better than this, don't screw it.
    6 points
  3. Bonjour ! Aujourd'hui, je souhaite discuter avec vous des ligues, vous n'êtes pas sans savoir qu'elles sont désormais en ligne. Nous sommes très fiers de ce nouvel ajout en jeu. Nous voulions absolument apporter au PvP un aspect plus compétitif pour les joueurs souhaitant trouver de nouveaux challenges. C'est maintenant chose faite ! Cependant, nous souhaitons profiter du fait que les ligues sont encore nouvelles dans le jeu pour apporter quelques changements. Aussi, nous aimerions vraiment obtenir votre opinion quant à ces changements. Savoir ce qui est positif ou à l'inverse, ce qui n'est pas perçu comme étant un bon changement. Vos échanges, nous aiderons à définir le meilleur format possible à mettre en place prochainement. Ci-contre une liste des changements à venir : - Les saisons vont passer de 2 semaines à 1 semaine - Le jour de début de saison va passer de Mercredi à Jeudi - Groupes qui passent de 100-199 à 120-239 joueurs - Les recharges de challenge tokens vont passer de 60 à 30 minutes - Le stock de tokens vont passer de 5 à 10 - Le prix par minute des recharges va passer de 0.36 à 0.48 - Les gains d'xp par combat vont être réduit de moitié - Les récompenses de fin de saison ne vont pas changer Nous souhaitons également nous attarder sur ce qui va suivre. Nous voulons recueillir votre vote pour déterminer la date exacte de la mise en place des changements que nous avons vu plus haut : 1) Écourter la première saison jusqu'au jeudi 27 en faisant les changements à ce moment-là. 2) Garder la première saison jusqu'au lundi 1er, ensuite faire une saison de 10 jours jusqu'au 10 et puis ensuite, les saisons suivantes seront d'une semaine.
    5 points
  4. My only complaint is that the amount of charges that can be saved needs to be around 8 hours of charges. People shouldn't be punished for sleeping or having jobs. It is refreshing and healthy to get a good night's sleep but annoying to see that it means losing out on something.
    5 points
  5. I voted for option 1 but no biggy. I really like the League length changing to 1 week. I also really like the League end date moving to a day when less is happening. Double plus good. Two really good changes. Thank you. For even more double plus goodness move the League's end time away from the Daily Missions and Contest's end time. Right now I have an unfair advantage in Contests. Because of my time zone I can be online at the close and snipe anybody who can't be online. The same is thing is going to apply to the League (especially if earned but unused tokens carry over). Moving the time would also reduce the load on the server at reset. The 5 hr cap is the devil. I have no problem with the devs making money on the game. I just popped for the monthly card. The extra Kobans it gives are trivial (= 4 girls / year). I did it mostly for the 1 click income collect and to support the devs. I do not mind that the game advantages people giving real money to the devs. However, setting it up so all free players are pushed to damage their sleep verges on morally wrong. Have a heart devs. Make the league cap 10 hours like combativity.
    4 points
  6. I vote for option 1. But, as others have said, the total recharge time should be 8-10 hours.
    4 points
  7. Seriously? Not even halfway through the first season and you drop this bombshell on us! First off, you should have started this discussion and gotten our feedback before offering us only two options to proceed going forward. Secondly, the idea of increasing the amount of challenge points is good, but if you are also going to increase the refresh rate to 30 minutes and also halve the xp gain, then the new cp cap should be increased to 20, not 10. This would allow ten hours for them to accumulate instead of the current five. Lastly, but certainly not least, you propose to increase the total members in the league without proportionately increasing the total number of challenges we can make during a single season. This is unacceptable.
    4 points
  8. Actually I think the challenge recharge time should remain at 60 minutes and the xp you get by winning should give the current xp. For those who really want to go up the leagues this option seems they might get more fights (in case they sleep for a long time period,the challenges will be full and not recharge new ones). And as for the option I'm in favor for the second option. I still have enough battles to end.
    4 points
  9. Almost all he said... When I saw "You will be able to keep up to 10 unused challenge points (instead of the current 5);" I thinked: finally the devs are listening to us! Then I saw "Challenge points will recharge twice as fast (30 minutes instead of 60) - this means twice time more battles per day. This will also require to lower the experience gained per battle though so we keep the average amount per day the same." and I was 😒 Almost all the players gave the feedback that we need more time before a complete refill take place and you are not listening and instead of a real balance you give us this changes that are not changes in a good direction. But I have to say I appreciate that now arena, combativity and league times are homologated. The only good thing is "The Season will be shortened from 14 days to 7 days;" Off Topic: Skirion, do you mind using Shift+Enter, instead of only Enter, to wrap your lines? This way your posts will be less lengthy and easier to read. And if you want to write a separate paragraph, then you can simply use Enter.
    3 points
  10. Whoa, then this is an excellent move by Kinkoid. The issue with constantly adding new permanent girls is that it makes it that much more unlikely to get event pachinko girls out into the wild. If this is the model for releasing new permanent girls, then it also allows free players a means to shrink the pool of permanent girls in pachinko at the same time, allowing them better chances of event pachinko girls. Bravo, Kinkoid, bravo (if what I'm speculating is true)
    3 points
  11. sry but i cant like this... normally i consider the devs point-of-view and like to defend it... but this time i think you go a very wrong way there... about your changes: a) 10 points with 30 minutes each and half xp per battle is simply the very same thing like now. this is just one more of these tricky little things to keep players more continiously within the game... EDIT: the more i think about it, the more i consider this a step towards pay-to-win... if someone sleeps or works eight hours, he now misses 6 fights instead of three, which wont make a difference xp-wise, but means a lot considering the actual ranking points! b) 7 days is much better! but changing the starting day just adds another important day to log in (see above)... at least the rewards - especially at the lower ranks - become more reasonable this way compared to the effort... c) increasing the league size beyond a manageable level without kobans is just wrong! this is a strict step towards a pay-to-win mechanic and so far the fair free-to-play experience is this game´s biggest strength! the survey: it feels like respecting the players will, but just offering the option to cut the running season sounds greedy... why? because if it would be voted, those who have spend a lot of kobans get an advantage and this puts preassure on the others... i dont want to claim it would be your intention, but this actually feels like teasing into koban usage... there are a lot of suggestions and even more discussion about the leagues on the forum. if you want to improve the league, you should listen to the voices there! - already now there are players who consider the league P2W, even it isnt yet. and there is no positive feedback about it. - some people consider the league-brackets as too big and/or even discuss strategies how to manage the huge amount of battles and opponents. going down to seven days is a great step, but instead of increasing amount of fights and opponents within a shorter timeframe, you should lower them! keep the 60 minutes of recharge, but half the size of league brackets. this would even avoid issues having enough players to set up the next higher bracket. - you stay at five hours of maximum recharge time, but this is one of the very few things the player base agree on one opinion: it is not enough! 8 hours most seem to be fine with. you want to listen to the community? then you should change that... - there are concerns about the high amount of xp per battle already. and disappointed players about halving the mission xp. you dont change anything there. just half xp per battle, but double amount of fights in the same time. - i personally think you should lower the xp... by a lot!... the difference to the way more challenging arena fights is just too huge! even a loss to a high lvl is worth up to ten times more xp than a normal arena win! the xp per loss now should be the reward for a win and no xp for a loss! instead give the mission xp back. and by even increasing the league size it becomes more and more a place to buy easy and fast xp for kobans... maybe more about this than the weekly rewards... and that should be the most important thing... all over there is no balancing in your balance-changes... - but the community asks for balances at koban spenders vs free play. the most important things there are the maximum recharge time and a manageable amount of fights. you actually go the exactly other way than the community wants to see... - and there are requests to balance the xp rewards towards the other game features, especially the arena. as i said lower the win xp, no loss xp and give mission xp back. that would even support your very own statement that the league shouldnt be a must for any player, instead of putting even more xp into this feature and make it way more important than other xp sources... which is the opposite of balancing...
    3 points
  12. These changes overall stink. Moving to 1 week is nice for more frequent rewards, however you increased the group size and didn't change the time it takes to reach a full bar, despite changing the refill time and the max amount of points (still 5 hours to reach a full bar). People have lives and this is a game. You can't healthily revolve a sleep schedule and work schedule around a game. Only hardcore players will attempt such and trying to force it will only cost you players in the long-run. Making the minimum group size bigger while keeping the already short max bar refill timer only makes it so you can fight less people in your group and more likely to lose in a season unless you spend Kobans to do refills, even if you adjust your daily schedule to never miss a single point. This seems deliberately done to encourage spending and form a p2w mindset in what is supposed to be a fun competition. It's instantly become less about competing against other players and more about who can pay the most money to buy their win. This frankly comes off as sleazy in a way I've only seen in some of the worst of Japanese gachas. With the changes occurring regardless of proposed option and both options only being in regards to when these changes take effect, both options are simply terrible and we're picking between the lesser of two evils here. I'd also like to add how wonderful it is that you posted a notification about this in-game for Harem/Hentai Heroes only, ignoring to do such for your other but similar game GayHarem which would be affected as well by this, effectively making it seem like you don't care about those players opinions (or rather their game).
    3 points
  13. I'd like the increase from 5 to 10 charges but without lowering the recharge time.
    3 points
  14. Not an event. You can get them anytime because they are always in epic pachinko which is why you should focus on the new girls. It would have been better if the event was done like the anniversary event where you can fight any villain for the girls and that also makes doing the 10 times more useful because you can get more than one from doing it if the villain has more than one girl. It is annoying how they put the new girls on high-level villains and normal epic pachinko ones on the low-level villains because players can get the epic pachinko ones anytime.
    3 points
  15. This is great event. Two new girls and a variety of previously pachinko exclusives on a wide range of bosses: there is nothing to complain about here. If the two new girls stick around as permanent pachinko drops going forward this will have been a perfect event and a great model for new pachinko girls going forward.
    3 points
  16. The Goddess of Random numbers is decidedly fickle b*tch to be sure... I've farmed all of the World Bosses enough to get all of their lovely ladies except for Fredy Sih Roko Sensei, he's being a tight-tentacled b*stard and won't let go for sh*t. I've tried refills, prayers, contacted a couple different churches of varying religions, (got told I was crazy and asked NOT to call back) and even thought about sacrificing a virgin, (had to give that up, couldn't find one..) all to no avail, but I intend to keep trying. Good luck with your quest.
    3 points
  17. Bonjour, Aujourd'hui je vais vous partager quelques informations provenant de notre scénariste : FAB Kinkoid. Ce dernier s'est en effet prêté au fameux jeu du questions/réponses au sujet du lore (l'histoire/le monde) d'Hentai Heroes. Je vous laisse désormais lire tout cela -------------- 1/ LA REINE TITANIA, CUPIDON CHAN, ISHTAR, SPRING ET SANTA CLAUDIA SONT DES SORTES DE DÉESSES/DIVINITÉS/ESPRITS ? Exactement. Le Haremverse est assez proche de ces mondes d’héroïque fantaisie où tu trouves un esprit, un dieu ou autre à chaque fois que tu soulèves un rocher. Ou un peu comme le shintoïsme ? Je ne suis pas un expert… Bref. Il faut savoir qu’il y a une hiérarchie de puissances entre tous ces esprits… Sauf quand le sexe est impliqué. Les barrières hiérarchiques s’effacent et seule la nature s’exprime.2/ IL N’Y A QUE LES LAPINS GAROUS ET LES LOUPS GAROUS QUI PEUVENT TRAVERSER LES DIMENSIONS (HORMIS L'UTILISATION DE TECHNOLOGIE) ? Les animaux garous ont tous cette capacité innée, mais sous certaines conditions. Certaines magies le permettent aussi. Les portails utilisés en jeu sont des magitecks, c’est-à-dire des technologies basées sur la magie. Il est très rare de créer un objet qui fonctionne avec cette technologie. Seuls les portails sont stables et utilisés régulièrement et surtout pour les performances de harem. Les gens dans le Haremverse préfèrent en général les transports conventionnels. C’est une raison culturelle très forte, car les portails réduisent les possibilités de rencontrer de nouvelles personnes de façon inattendue. Ils sont en cela “TROP” pratiques. Et ils aiment prendre leur temps. Ils n’ont que rarement des impératifs à aller vite ! 3/ LE SHOKUSHU EST LE MONDE D'ORIGINE DE TOUS LES DÉMONS? Pour la majorité d’entre-eux, mais pas de tous. Un esprit, un humain ou autre peut développer un esprit démoniaque de lui-même et se transformer en l’un deux. Et bien souvent, cet esprit transformé cherchera à rejoindre les démons dans la dimension Shokushu.4/ IL Y A D’AUTRES DÉMONS QUI SE SONT ENFUIT DU SHOKUSHU COMME MALA ET VENAM ? Oui, ce n’est pas un phénomène quotidien mais pas rare non plus. Il faut comprendre que la dimension Shokushu est un monde basé sur la domination, les abominations, les forts qui brutalisent les faibles (et ce, de façon très très extrême, à tel point que je pense que si jamais il devait y avoir une expédition dans ce monde, je serai très embêté, car je serai obligé de ne rien montrer, ou bien d'adoucir beaucoup ce qu’on y verra). Presque tous les démons acceptent cet état de fait, car ils aiment être de l’un ou l’autre côté de la barrière. Mais certains, comme dans toute société, ont des personnalités qui diffèrent de leur environnement. Ils se sentent étrangers à leur propre monde et cherchent à s’en échapper. 5/ IL EXISTE D’AUTRES ANGES DU SEXE ? Il en existe d’autre. Les seuls que vous connaissez sont Lenaëlle, Levitya et Cupid-chan. Les anges sont à la fois une incarnation de ce qui est beau, mais aussi d'une valeur morale, dans la sexualité du Haremverse, ils en sont les gardiens. Les personnes qui deviennent des anges ont quelque chose de “pure” et de lumineux en eux, qui résonnent avec les valeurs du Haremverse. On ne sait pas exactement comment naissent ces anges. Il est même arrivé que des démons échappés de la dimension Shokushu soient devenus des anges. Une chose est sûre, ils ADORENT baiser, et sans réels limites, sauf celles qui les feraient basculer dans une voie démoniaque. 6/ IL Y AURA D’AUTRES « ESPÈCES HYBRIQUES » COMME CORA OU MAVIN (PAR EXEMPLE UN ÉVENT EN OCTOBRE) ? Oui, il y a énormément de créatures avec lesquelles “s’amuser” dans le Haremverse. 7/ L'ÎLE SECRÈTE DES BRUMES A UNE INFLUENCE SUR LE MONDE EXTÉRIEUR (HAREMVERSE)? Pas vraiment. Comme ils descendent des Yonagunis, ils craignent la persécution. La violence est très rare dans le Haremverse. Mais il est arrivé que des guerres, disons, plus réalistes, en tout cas les mêmes que les nôtres, se soient déroulées. Ce genre d’événements traumatisent des peuples entiers, car les conflits se résolvent en général de façon pacifique et par voie sexuelle. Pour en revenir aux habitants de l’île des brumes, ils restent isolés car ils ont peur. Ils ne se tiennent informés que pour prévenir un quelconque danger. 8/ QU’EST-CE QUE LE POUVOIR D’ABRAËL PAR RAPPORT À CELUI DU HÉROS OU D’UN ANGE DU SEXE ? Le pouvoir d’Abraël vient d’un légume démoniaque, c’est un pouvoir hérité. Elle est donc une humaine avec des pouvoirs de succube. Lévitya est une vraie succube, c’est-à-dire une des familles des anges du sexe. 9/ IL Y AURA UN ÉVENT COMME DANS MY HERO ACADEMIA AVEC UN « ÉCOLE VS MÉCHANT » AVEC DE MÉCHANTES FILLES À RECRUTER ? Recruter des filles “méchantes” (disons Yandere ou agressives, pour le moment plutôt.), oui. Ça se fait déjà. Sous quelle forme, par contre, ce n'est encore pas défini. 10/ POURRONS-NOUS UN JOUR AVOIR LA VERSION YONAGUNI DE FINALMECIA QUI EST RESTÉE DANS LES RUINES DANS UN FUTUR ÉVENT ? Ce n'est pas prévu et je suis plutôt contre. 11/ SERAIT-IL POSSIBLE UN JOUR D’AVOIR UNE AUTRE DESCRIPTION DANS LA VERSION ALTERNATIVE (EN DESSOUS DE LA PERVERSION) D’UNE MÊME FILLE ? PAR EXEMPLE RUMIKO ET FLORÈS RUMIKO OU SEUL LE TEXTE EN DESSOUS DE LA PERVERSION SERAIT DIFFÉRENT POUR EN APPRENDRE UN PEU PLUS SUR CETTE FILLE. Ce n'est pas prévu. Il faut comprendre que c’est un énorme stock de données à gérer. Et je suis quasiment seul aux commandes du lore et de l’écriture pour le moment. Quand je suis arrivé dans la boîte (monde 5, octobre 2016), tout le lore que je créé depuis plusieurs mois n’était pas censé exister au début. Je travaille sur quelque chose qui n’a pas été écris par moi à la base. Et il faut aussi savoir que les créateurs ne se doutaient pas de la popularité qu’allait prendre Hentaï Heroes. On devait juste avoir une histoire rigolote sans autre logique que le fan service et le “parce que c’est cool ou rigolo”. Au fur et à mesure de la demande croissante des joueurs, je complexifie et étoffe de plus en plus le lore et cela de façon très rapide. J’essaye de rendre tout cela cohérent, le début de l’histoire comme mes propres mondes (des fois au forceps avec des ruses et des constructions sorties de nul part, je l’avoue). C’est souvent très dur de garder une trace de tout ça quand j’écris, et de ne pas faire (plus) d’incohérences dans le lore etc. De plus, l’audience voudrait plus et plus rapidement (quêtes, filles, daily missions…). Donc, en plus d’écrire les quêtes, les personnages (137 filles sans leurs variations et une centaine de guys pour GH), si toutes les descriptions étaient originales, j’aurais plus le temps de faire mon autre boulot de manager de l’équipe contenu (planning, contrats, formations, gestion des projets, etc.). Un de mes projets est d’écrire (enfin!!!) une bible du jeu avec tous les détails possibles. Le but étant que lorsque d’autres écrivains viendront et prendront ma place, ils pourront écrire sans détruire le Haremverse. MAIS, c’est un boulot titanesque, car je dois justifier en forçant des trucs pas logiques, même pour un truc fun et cartoon qu’est censé être le Haremverse... Si j’avais le temps, je réécrirais certains passages des 2-3 premiers mondes. Mais bon… on verra ce que l’avenir nous réserve. Ré-écrire un lore n’est pas quelque chose d’impossible. Blizzard, avec WoW, l’a fait très souvent (sans me comparer hein > <!!!). FAB Kinkoid. -------------- N'hésitez pas à donner votre avis sur ce que vous venez de lire. Par ailleurs, si vous avez d'autres questions à poser à FAB Kinkoid, alors posez-les ! Il se fera un plaisir d'y répondre
    2 points
  18. Un topique pour dire ce qu'on pense de cette nouvelle formule d'événements. Personnellement j'aime bien la formule, c'est deux nouvelles filles épiques à séduire et accessibles à tout le monde + la possibilité d'en séduire 4 autres qui sont habituellement fixées dans le pachinko épique et je trouve ça vraiment sympa de permettre à ceux qui ne les ont pas de pouvoir le faire gratuitement sur un boss. Donc gros gros plus vers le free to play pour le coup, j'ai déjà les 4 filles mais c'est très bien quand même pour ceux qui ne les ont pas. Pas de filles spéciales événement dans le Pachinko épique donc pour le coup c'est bien aussi, ici les joueurs payeurs n'auront pas l'avantage au nombre de filles. S'il y avait en plus quelque chose dans les missions quotidiennes ça aurai été top avec pourquoi pas des jetons de ligue en récompense au lieu des kobans. Mais là je chipote un peu, ça reste une idée comme ça. Dans l'ensemble j'aime beaucoup cette nouvelle formule et j'espère la revoir avec des filles que je n'ai pas, de préférence
    2 points
  19. i think with this size of leagues it would be nice to have some sorting options. beside the rank like now i would suggest sorting by level and done challenges, since these infos are listed already and help a lot looking for the next player to challenge.
    2 points
  20. Members had raised the issue of whether we are able to use our preferred poses for our team girls in arena and boss competitions. I've found I can do this and I have successfully tested it out in all my accounts. I'm still not sure whether it is a bug or a genuine change and I await feedback, but it does appear to be stable. Some members had asked how to reinstate confirmation of koban use after they had accidentally unchecking the tick in the confirmation screen. Well, for those who are not yet aware, HH have now included a koban confirmation option in settings and it's a 'yes/no' selection like that for sound. I imagine a lot of people would've welcomed this change given the smattering of queries on the topic. I tested it and it does, indeed, work. I was one of those affected in one account. This suggests that HH have listened to us (I emailed them on the matter several months ago.
    2 points
  21. Careful with that logic, you might inadvertantly prompt them to create two different versions of Gork for the next Epic Days... Speaking of which, they've certainly laid the groundwork for more: The background image is named homepage_epica.jpg, which is the same "counting" style they use for the legendaries (third one = legc.jpg, revival = legd.jpg; the first two had no special background picture).
    2 points
  22. Huh, I think they might be permanent. Could someone who has them go to the harem filter and see which of "pachinko" (permanent pachinko girls), "special" (legendary day girls), or "event" (event girls, including the event's pachinko only girls) the new girls fall under?
    2 points
  23. Merci Joe, ouais faudrais que je dorme sauf que regouter à du vrai internet ça n'a pas de kokos. Nan même au marcher, c'est la fête sur HH, je sens que je vais me plaire. I'm so happy. @Joe-da-G
    2 points
  24. As leagues are right now, one can use all the tokens without much effort and no loss of sleep assuming 8 hours of sleep and using them all up before you sleep. However, if you aren't a top level player, you are going to be fighting sure losses. So reducing time and/or increasing number of players per league is good. The increase in number of players, does in fact, increase the number of challenges you have available, since you were limited to 297 (99 players x 3 per player) before the change. However, not actually seeing what a full cycle of the current implementation looks like is a bad idea, as it often is generally. Changing rules of something partway through before it's over is also generally a bad idea - even if it needs to change. You set precedent for doing it at later times, and it's best to not change rules without notice. Faster refresh rate is okay, as it allows people to use more while they are present if they are playing for a full half hour, but it really doesn't save that much time compared to simply increasing the max from 5 to 10.
    2 points
  25. 5h = 300 minutes. 300 x 0,36 = 108. 5 combats maximum possible ==> 108 : 5 = 21,6 (donc, bien 21.6 koban le point de duel) après les changement: Toujours en 5h. Donc 300 minutes. 300 x 0,48 = 144 10 combats maximum possible ==> 144 : 10 = 14,4. Désolé pour ceux qui pensaient que ce changement inciterai a moins claquer de koban... car en fait... les joueurs faisant des recharges y sont largement gagnant... Actuellement: 108 kobans pour 5 combats... Cela fait donc 216 kobans pour en faire 10.... Prochainement: Là, pour en faire 10... Ce sera 144 kobans. (au lieu des 216 actuellement) C'est donc une réduction du coût en réalité.
    2 points
  26. (120 players-1) x 3 attack = 357 attacks we will have 7 x 24 = 168 hours x 2 = 336 attacks so we won't be able to win all the matches without kobans, right? we need 14,4 x 21= 302 kobans for the first place? ah that means wanker I and II are a loss
    2 points
  27. The biggest issue I see with the leagues is that in the beginning (probably first 3-4 league periods) it will be all about being super active. This means that anyone who is roughly level 150 can be #1 in the league if he just uses all his challenge points and beats all the lowlevel players and mid to mid-high range player who have bad items and girls. he will maybe end up with 270 out of 300 wins - rest are just mid-high end players with good builds or high-end players he cannot beat. So even with level 250+ and good activity you might stuck in the first one or two tiers for the next weeks to months until all the super active mid range players progress and you can bruteforce into top 15 simply by stats. The entire point of league and therefore ranked pvp (not the joke that arena pvp is) should be competitveness - highlevel player with good setup and activity should have no problems to progress. But for now you may lose some points to sleep and if you work for 8h in combination with travel you might easily lose 10+ fights a day. Solution would be so easy, actually I cannot see why they wouldnt have done it in the first way besides the greed for people to buy refreshes (which is especially stupid to do early on) - just increase maximum challenge points from 5 to 8 or 10 and sleep+work/travel would be covered for the vast majority (or at least is in the range of allowed point drop to still challenge everyone). This would also make up for the XP loss high level player have anyway because of the low average level in the league for at least the next 3 league periods. I mean I am by far the highest mojo player in my league, only 2-3 people are in the range of 50k below me, the rest of the 'better' players have roughly half my mojo. I am currently hovering around being tenth (which I dont mind, for now activity is still enough to progress), but most likely in the next league I will not able to progress because tons of people with ~100-150k mojo will cap on fights on fill the top ranks while they would have no chance to actually beat highend players which defies the point of a PVP LEAGUE system.
    2 points
  28. Pour ma part, je trouve que c'est un bon event. A partir du moment où les journées épiques, comme les journées légendaires, reviendront de temps en temps, cela offre la possibilité aux joueurs F2P de looter des filles qui habituellement ne sortent jamais du PE. Comme ces filles sont réparties sur différents boss, on peut choisir laquelle on veut tenter, ou choisir quel boss farmer pour éviter de prendre trop d'argent. Je trouve donc que cela va dans le bon sens, et que pour une fois ce n'est pas un appel à lâcher des kobans : certes l'event est court, et on peut être tenté de faire des refill de combat, pais encore une fois on a un accès gratuit à des filles qui sont en temps normal disponibles uniquement via une dépense en kobans. Alors : enjoy ! 😙
    2 points
  29. je suis d'accord sur le fait que l'événement est déjà court pour choper les deux filles inédites, alors les quatres autre j'y compte même pas. J'aime bien l'événement mais si c'est juste une autre façon de vider nos réserves de kobans en mettant pleins de fille sur 4 jours je trouve ça dommage de nous prendre pour des poires un peu. on verra s'il fera autant de bruit que certains event légendaire
    2 points
  30. Mon seul bémol : 6 filles en 4 jours me paraît impossible (ou en tout cas sans avoir le c** bordé de nouilles --> direction salon des chanceux). Je me demande si c'était vraiment utile d'en mettre tant (en même temps ceux qui en ont déjà eu plusieurs via le PE en ont moins à faire tomber ^^)
    2 points
  31. about 8k kobans for 5 epic girls. Good day
    2 points
  32. Le système de Ligue(s) est enfin apparu La recherche d'adversaire(s) est néanmoins assez fastidieuse le long des 2semaines de la session Serait-il possible que le joueur puisse trier le tableau par Niveau ou Challenge(s) effectués ? - D'un clic sur Nv., le tableau afficherait le Groupe selon le Niveau des joueurs Du + haut au + bas pour ceux à défier pour l'Exp (voire un autre clic pour du + bas au + haut pour ceux à points "faciles", pour les fainéants de l'ascenseur sur le côté ) - D'un clic sur Ch., le tableau afficherait le Groupe selon les Challenges effectués Comme le classement change quasi-constamment, il peut être difficile de (re)trouver l'adversaire à 0/1/2 sur 3 challenges Le tableau reprendrait sa "forme initiale" (classement selon les Points) en quittant l'onglet (retour en ville/Harem/Classement Tour de la Gloire/etc)
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  33. I'm going to buck the trend here. I checked out Octavia's first affection scene and I have to say she seems rather a sweet (perhaps naive) girl in the wrong body. I don't think she means anyone any harm, but I'll reserve full judgement until I max out her affection. I might even get to see that pussy of hers and what might lurk within. She has a very pretty face. The comparison with Gork is unfair in my opinion. Gork is most unappealing to me because she has big boobs and this is at odds with her androgenous form of a bodybuilder. However, her Neanderthal version is my Omega girl in one account because of her stats. --------------------------------------------------------------------- Gosh, what have we started here! When I first met Mavin as a thumbnail, I thought of her menagerie of odd classmates. Now I find her irresisibly cute and pretty after her scenes in Heroes University - and I notice she is popular as a personal avatar for players. Same for Venam - what a sexy chick she is and, at the risk of lame humour, so hot! So now I want to reserve my judgement. The HH creators have been very clever with these additions to our harems and they are more than two-dimensional cardboard cutouts. As far as her face is concerned anyway, I find Octavia much prettier and more atractive than Katharina, but that's my opinion. Octavia's face conveys a gentleness and beauty that is just so feminine, completely at odds with the body she found herself in. Regarding any new additions, I'm surprised that HH haven't thought of using that pink, tentacled creation of Romero in Evil Laboratory. She/He was oddly appealing and had a unique take on sucking dick!
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  34. I should have added "and we've had no rumours or sneak peeks about any other additions for the month".
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  35. See that's why I'm voting "option 2" in the league rebalance, I want to see these weak guys who spam kobans fall to 10th place after people who know how to fight catch up with their natural points.
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  36. I already left feedback on the test server chat in discord but i will do it here as well but if you really are serious when you say you do not want the game to be pay to win then the league challenge points should be increased. I would change it to points refilling every 30 minutes and having a 20 cap like with combativity so it would take 10 hours to refill which would help it be less pay to win but that is most likely asking for to much because they were happy with only 5 before and most likely still are. If the points people got were doubled and that they could hold more points so less players missed out on using their challenge points then league seasons could even be reduced to 7 days instead of 14 and if league rewards are to high for that time then mainly reduce the rewards only at the highest ranks because the higher ranks give a much larger reward than the lower ranks also less reward at the higher ranks discourages people using kobans to pay to win. I would be fine with a reduction to league exp as well but in exchange give more exp for missions and for arena wins because the huge amount of exp from league wins makes it seem like you are getting barely any exp from arena more so at low levels where you only get a few points of exp for a win and you get no experience for losing arena but for losing league battles you do gain exp for a loss.
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  37. MDR. Ils ont fini par réaliser qu'avec 336 tokens pour 297 combats, dépenser des kobans ne servait pas à grand chose. Les meilleurs arrivaient logiquement en tête (en dormant 5h par nuit certes). Donc ça n'a pas traîné pour revenir à un bon pay to win. Les tokens ne suffiront pas pour faire tous les combats potentiels. Ce sont ceux qui claqueront du kobans qui gagneront. Bravo ! Magnifique progrès !
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  38. Better still, why not just get rid of Koban charge refills altogether just to ACTUALLY make things fair. (Because Koban recharges = PAY TO WIN!)
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  39. mom... mom?!... MOM!!! Edwarda is mean to me again!
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  40. Great event so far. I thought I wouldn't be very lucky because I spent over 6k kobans and got only Katheryne, which took very long to drop. To be fair, in the meanwhile I have got also 2 boss girls (one from Finlamecia and one from Edwards, the last ones I missed from both). Within 15 tries, I got Octavia and then I moved to Sylvanus as I still miss 2 girls from him. I quickly got Sailor Celsius and I a now fighting Gruntt... If I am lucky, I will get 1 more girl before the end of the event. If I am extremely luck, both Gruntt and Donatien will part ways with their respective event girls (I already had Treasure). Great event, well done guys.
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  41. @DragonFire on peut avoir des infos sur les taux de drop (pour les 2 filles de l'event + les 4 du pachinko, si différent) ? Sans dire les chiffres, mais juste pour situer (par rapport aux taux de drop des filles de boss, d'event, des légendaires)
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  42. C'est sympa d'avoir 6 filles réparties sur divers boss. Chacun peut y trouver son compte. Le seul point noir : c'est du full-random. J'apprécie nettement plus quand on peut avoir la garantie de récupérer au moins une fille en faisait des missions quotidiennes. Là, les malchanceux vont encore repartir bredouilles.
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  43. Dire que l'évent est inintéressant c'est quand même un peu spécial... Beaucoup se plaignaient de devoir toujours taper des boss Low level et là pour la première fois, une nouvelle fille est uniquement chez Finalmecia. De plus sur 6 filles obtenables (pour ceux ayant été loin dans l'histoire (ce qui n'est pas mon cas, je suis toujours sur Sylvanus),, il y en 3 sur Sylvanus, Bremen et Finalmecia et 3 sur Gruntt, Edwarda et Donatien donc avec cette répartition les haut levels peuvent perdre moins d'argent que si il devait taper Darklord ou le ninja (qui sont assez récurrents comme boss d'évent) donc c'est un bon point et cela voudrait peut être dire que les dév. ont entendu les remarques des joueurs HL. Et enfin, pour des joueurs qui comme moi n'ont pas toutes les filles de boss et qui ne pratiquent pas de PE ou PEx10, pouvoir choper des haremettes permanentes épiques du pachinko en combats de boss c'est tout bénéf niveau koban si tu les attrapes. 4 filles de pachinko c'est au mieux, si tu veux être sûr d'avoir une fille, 5400 kobans *4.... Dans mon cas, j'ai eu dans l'ordre Nokta, Octavia (youhou...), Shao et Sailor Celsius pour 5400 kobans que j'avais stockés. Donc pour le prix d'un PE*10, j'ai 4 haremettes donc plutôt content (même si certains vont dépenser beaucoup moins et auront peut être choper les 6 filles ^^). Pour moi, l'évent s'arrêtera là mais je suis plutôt satisfait au final
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  44. Pour les missions quotidiennes, je suis contre. Actuellement c'est xp, objet ou équipement et c'est très bien comme ça. Pour les boss, un point seulement, quelque soit le boss, et avec un taux de drop raisonnable, ça pourrait être sympa. Pour les récompenses des combats quotidiens, je suis pour, on peut gagner 2 points de combativité (2ème récompense) alors pourquoi pas 1 ou 2 jetons pour la ligue ?
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  45. Super cet event, par contre il serait mieux d’équilibrer les savoirs car il y a 3 Hard Core, 2 Savoir Faire et une seule 1 Charme à drop. A moins que je me soit trompé dans mes comptes...
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  46. Performance du harem L’animation de la performance harem affichera désormais l’avatar de la fille qui est actuellement utilisé dans votre harem et non le grade le plus élevé de la fille Harem Deux nouvelles filles ont rejoint le Haremverse, vous pourrez les délivrer des griffes des vilains jusqu’au 23 septembre ou les retrouver directement dans le Pachinko Si même le pire démon de la dimension Shokushu a peur d'elle, c'est sans doute parce que Katharina est la meilleure invocatrice de la ville des Cristaux et qu'elle a besoin de vous pour l'aider avec quelques invocations. Octavia est une fille très dévouée, surtout quand il s’agit de satisfaire ses amants. Ce qu'elle peut faire avec ses tentacules dépasse toutes les expériences que vous avez eues ! Katharina Octavia
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  47. je ramasse pas les miettes des autres,mais c'est gentil Ceci dit De toute manière il est truqué le jeu
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